Η περασμένη Πέμπτη ήταν αφιερωμένη σε επαναλήψεις!
Έχοντας μάθει και το γραμματάκι Ν ν, κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις σε όλα τα προηγούμενα, παίξαμε παιχνίδια στον υπολογιστή και είδαμε το βίντεο της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης "Η ντροπαλή ντομάτα". Νομίζω ότι αυτή είναι μια από τις αγαπημένες τους στιγμές!
Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε λίγο περισσότερο με τη λέξη "είναι". Η συγκεκριμένη λέξη δυσκολεύει αρκετά από τα παιδάκια μου, πράγμα που δε συνέβαινε με τις άλλες λέξεις που έχουμε μάθει ολικά. Είπαμε προτάσεις που περιέχουν τη λέξη , τις γράψαμε και δουλέψαμε σε φύλλο εργασιών. Στη συνέχεια φτιάξαμε τη λέξη με πλαστελίνη (τα παιδιά τρελαίνονται μ΄αυτό το υλικό!)
Κάναμε προσθέσεις κι αφαιρέσεις μέχρι το 5, είτε προσπαθώντας να θυμηθούμε τα ζευγαράκια των αριθμών, είτα με τα δαχτυλάκια των χεριών μας, όποτε δυσκολευόμασταν!
Έχοντας μάθει και το γραμματάκι Ν ν, κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις σε όλα τα προηγούμενα, παίξαμε παιχνίδια στον υπολογιστή και είδαμε το βίντεο της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης "Η ντροπαλή ντομάτα". Νομίζω ότι αυτή είναι μια από τις αγαπημένες τους στιγμές!
Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε λίγο περισσότερο με τη λέξη "είναι". Η συγκεκριμένη λέξη δυσκολεύει αρκετά από τα παιδάκια μου, πράγμα που δε συνέβαινε με τις άλλες λέξεις που έχουμε μάθει ολικά. Είπαμε προτάσεις που περιέχουν τη λέξη , τις γράψαμε και δουλέψαμε σε φύλλο εργασιών. Στη συνέχεια φτιάξαμε τη λέξη με πλαστελίνη (τα παιδιά τρελαίνονται μ΄αυτό το υλικό!)
Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με τα μαθηματικά. Έχοντας τελειώσει τη 2η ενότητα δουλέψαμε βιωματικά αυτά που ίσως μας μπέρδευαν ή μας δυσκόλευαν.
Θυμηθήκαμε τα σημάδια της ανισότητας:
Τα μικρά ψαράκια τα "ανακάλυψα" στο ιστολόγιο: " Τάξη αστεράτη" |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου